Geomarketeer
Elk jaar dunt het adressenbestand van Ringland met een kleine 10% uit: mensen verhuizen, wensen geen post meer te ontvangen ... Maar de nood aan fondsen van donateurs blijft even groot.
Om die jaarlijkse uitval te compenseren, moeten we nieuwe donateurs vinden. En dat willen we uitproberen met een nieuwe strategie: geomarketing.
Bij geomarketing vertrekken we van de aanname dat individuen in een bepaalde regio meer overeenkomsten met elkaar hebben dan personen buiten die regio. Met andere woorden: daar waar Ringland sympathisanten en donateurs wonen, wonen mogelijks nog meer mensen die Ringland genegen (kunnen) zijn.
Daarom voorzien we de bewoners (niet-donateurs) in een kleine regio waar al heel wat donateurs wonen van extra Ringland communicatie.
Omschrijving
Gedurende 2 uur gaan we met een groep geomarketeers een wijk in waarbij we per 2 gericht gaan bussen in straten. Een sociaal gebeuren waarbij goed gecoördineerd wordt wie waar bust, zodat we zeker niets dubbel doen.
Eveline coördineert het geheel en zorgt voor het drukwerk en de plannetjes zodat je weet waar je naartoe moet en er geen straten 2x gedaan worden.
Engagement
Enkele keren per jaar een 2-tal uurtjes.
Goesting? Contacteer ons via info@ringland.be