Ring-fluencer op de socials
Oké, hip wil je de communicatie van Ringland misschien niet meer noemen. Een nieuwsbrief (OMG!) en Facebook (écht?!) zijn niet echt meer de kanalen waarmee we jongeren nog kunnen overtuigen.
Hoe kan jouw communicatiecampagne onze doelgroep en ons draagvlak verjongen? Dat we geen dansjes zullen posten op Tiktok staat vast – wie zit dáárop te wachten? Maar welke acties op Instagram maken dat jongeren Ringland in hun hart sluiten?
Studenten van AP Hogeschool maakten alvast een stevige voorstudie en werkten tijdens hun Instagram-take-over een hoop inspirerende acties, story's en posts uit.
Jouw profiel
- Je versterkt de werkgroep Communicatie als medewerker van het socialemediateam.
- Je maakt story’s, je selecteert en pimpt de mooiste foto’s, je stemt posts af met Hannes en Katelijne ... en op het einde van de rit duw je met klamme handen en een kloppend hart op SEND.
- Je spreekt zangers, theatermensen, journalisten, influencers, ... die je kent aan om zich als Ringlander te melden.
Jouw engagement
Elke maand een avondvergadering met de werkgroep Communicatie en afhankelijk van je tijd en goesting minstens elke week één post op Instagram.
Goesting? Vragen?
Contacteer ons via info@ringland.be.